Druhá etapa z Krásné

Druhou etapu Lysacupu jsme za hnusného počasí zahájili z Krásné. Cely tým se pěkně rozklusal  od parkoviště na startovní čáru. Před startem začalo trochu mrholit a my se obávali co přijde. Před startem byly rozdány dresy pro nejlepší v kategorii a těsně po desáté bylo odstartováno. Nahrnul jsem se do předních pozic a hned po startu jsem se ještě snažil posunout dopředu. Za sebe jsem se neohlížel, abych nebyl nervózní z Barta. Tuhle etapu nemám moc rád jelikož je to pořád do prudkého kopce a není kde se vydýchat, naštěstí jsem se nemusel znervózňovat pohledem na hodinky :-)





Dost lituji, že mám čas se rozhlížet kolem sebe, všiml jsem si totiž rozcestníku a na něm bylo Lysá 4km to už jsem toho měl dost, ale co se dá dělat je třeba to dotáhnout až do cíle. Někde na trati mi hlásili 25 místo a já tomu nechtěl ani věřit nemůžu přece takhle kazit normy co budu dělat příště, už se není kde moc posouvat. V prudších pasážích to bylo super ostatní běželi a já jim stačil rychlou chůzí tak jsem se dostal ještě před pár lidí a nakonec zbývala sjezdovka a na ní cílová čipová kontrola. Výsledek neuvěřitelné 21. místo.
Nedlouho po mně se do cíle dostavil Bart (můj bývalý kamarád) na krásném 68. místě a další Erik na 118. místě. Následoval Filip na 212. místě skupinu uzavřel René na 228. místě. 



Pohled Erika.

Po startu jsem začal volněji abych nepřepálil, ale po nějaké chvíli jsem zrychlil. Vždycky když jsem před sebou někoho viděl tak jsem se ho snažil doběhnout. Na sjezdovce jsme doběhl dokonce prvního v mé kategorii, ale v mlze se mi podařilo proběhnout čipovou kontrolu a po těžkém boji s tímto závodníkem jsem skončil za ním.


Pohled Barta:

Je to v pr...i.

Další členové týmu samozřejmě do boje o body dali všechnu energii a ještě o nich uslyšíte. 

Zhodnocení Filipa:

Hned po desáté hodině se odstartovalo a já s Erikem a s bývalým kolegou Tomášem jsme běželi do prudkého kopce který se zdál nekonečný. Po několika minutách jsme se rozběhli a v lese se kácely stromy. Tato etapa je jedna z nejtěžších a nejvíce stoupavějších. Chápete žádná rovinka na výdech. Po čtyřech kilometrech byla trať bĕžitelná tak jsem toho využil a předběhl pár lidí. Běžel jsem už jak na cílové rovince a netušil jsem jestli dobĕhnu. Nakonec jsem dobĕhl s o devĕt minut lepším časem jak minulý rok. Nakonec mĕ čekala nekonečná sjezdovka, kterou jsem po povzbuzení kolegů zdolal.




Výsledky týmu po dvou etapách:

7. místo 1687 bodů





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krásná - most

Perun Sky Maraton

LYSACUP - FINISH