LysaCup prolog





Konečně jsme se dočkali dalšího ročníku našeho oblíbeného etapového závodu LysaCup. Ve Frenštátě jsme v 9 hodin ráno a hned si jdeme vyzvednout čipy, letos totiž zpracování výsledků posunulo vedení závodu na další level a po doběhnutí do cíle se čip přiloží ke krásné krabičce a výsledky se nahrají do mobilního telefonu, ze kterého ihned putují na web. 

Samozřejmě nejdříve se musíte dostat do cíle a k tomu vedou schody dlouhé :-)

Po registraci se jdeme celý tým projít abychom se trochu před startem rozhýbali a já se snažím nemyslet na to jak je moje tělo utahané po pátečním závodě. Ještě než odstartuje prolog letošního ročníku probíhá slavnostní zahájení, kdy vidíme mladé skokany na lyžích a jsou předány dresy pro nejlepší závodníky v každé kategorii. Erik si jde pro dres, jelikož ten kdo je před ním se nedostavil. 

V 10:20 je konečně odstartováno a my se vydáváme na první okruh a první dávku schodů. Dobíhám Bárta, kterému se to zjevně nelíbí (měly by mě bolet nohy po pátku) a já si jdu svým tempem dál. Na prvních schodech to beru bokem a dost tam předbíhám za sebe se neohlížím a jen běžím a běžím. Z kopce sbíhám tryskovou rychlostí.

  

A koho to mé oči nevidí, můj parťák z pátečního závodu je přede mnou a já nevěřím svým očím probíhám kolem něho a za chvíli mně čekají další schody. Mládež z našeho týmu jsem nikde nepotkal protože oni měli jen jedny schody a tak už jsou asi někde vepředu. Jde vidět, že jim stačí dát malý náskok a oni ho dokonale využijí.

Pořád se divím, že nohy ještě drží a já se nepropadám spíše já se dotahuji na další a když se kopec opravdu zvedne začínám pár lidí předbíhat i když jen jdu rychlou chůzi a oni běží. Těsně před cílem vidím Filipa, ale už ho nedostihnu. Dobíhám na 41 místě, to se však změní na 46 když jsou výsledky kompletní.

Celkově se náš tým po prologu umístil na krásném 6. místě, ale to se určitě změní jelikož teď bodovala mládež na zkrácené trati.

Umístění jednotlivých členů týmu:

6. Erik
45. Filip
46. Martin
65. Bárt
241. René


 Po příští etapě budou mít možnost sepsat své dojmy ze závodu ostatní členové týmu a hlavně bude přidáno představení našeho týmu.
Martin

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krásná - most

Perun Sky Maraton

LYSACUP - FINISH