Visaláje druhý pokus

Zatímco při této etapě v prosinci bylo na Lysé 59 cm sněhu a krásných -3 stupňů, dnes na Lysé panovaly podmínky jako na Sibiři. Teplota -19 a silný vítr dělaly z vrcholu místo, kde nebylo radno se po doběhu dlouho zdržovat. Z výsledků je ovšem zřejmé, že méně sněhu sedlo každému z našeho týmu a všichni své časy zlepšili.

Startovní pole bylo díky mrazu a závodu LH24 chudší, tím pádem se dalo počítat s lepším umístěním. Já jsem zvolil celkem rychlé tempo a při seběhu z jednoho kopce mi podklouzla noha a já jsem si pěkně sklouzl a skončil na zemi. I přes tento ne moc pěkný pád, jsem se rozhodl pokračovat, pomalu jsem se vrátil do tempa, s tím, že na škody se podívám později. Až na bolest naraženého kolena se mi zbytek etapy běžel dobře a konečné 32 místo bylo super. Zlepšení 2 minuty.

Další borec v pořadí byl Bart. Zlepšení 8 minut.

Do dnešní etapy Lysa Cupu jsem nastupoval trochu nevyspaný, ale poměrně s dobrým pocitem, že by mi to dnes mohlo běžet. Před startem jsem se klasicky na 30 minut šel rozběhat a zjistil, že úprava tréninku má nějaký smysl, nohy nebolely a tepy byly taky poměrně v pohodě (zatím). Pět minut před startem přišel poslední hlt čaje a šlo se na to.Start a stádo cca 200 běžců vyrazilo jako pole F1 do první zatáčky. Tempo jsem volil opatrněji pač vím, že tahle etapa je běžecký rychlá a dlouhá. Na druhém kilometru se objevila rovinka a já se snažil v dálce ve vedoucí skupince najít naší "rychlonožku" Martina, marně... :-) Nebyl čas fňukat, sklopil jsem hlavu a hypnotizoval očima tkaničky běžce přede mnou, aby povolily a já měl aspoň nějaké zpestření a historku na cestu dolu. Tkaničky mě ignorovaly a já se rozhodl jejich majitel potrestat drzou hláškou "levá" a šel před něj. Nohy hltaly metr po metru a já v dálce objevil záda kamaráda Patrika, který jevil známky podráždění, že jsem ho dotáhl, věnoval jsem mu kamarádské poplácání po zádech a zasypal ho sněhem co odlétával od mých bot. :-D Vrchol se blížil a já se cítil snad nejlíp za celou dobu LC. Dotáhl jsem tři borce, se kterýma jsme se pustili do kroceni závěrečného stoupání po sjezdovce. Boj jsem vyhrál a proběhl cílem. V cíli přátelské podání ruky se slovy "diky za závod".S výsledkem jsem spokojen a zjišťuji, že změna tréninku je efektivní.Lysa Cup je závod, který motivuje "hobiky". Diky všem kmenovým běžcům salomon-run.cz za krásny závod.

Dnes sedla trať perfektně Filipovi a celkově zaběhl oproti prosinci rychleji o 16 minut a 15 vteřin!
Jak to viděl Filip
Dnešní etapa mi vážně seděla! Hned ze startu jsem zvolil klidné tempo abych vydržel co nejdéle běžet. Postupně jsem se prokousával do předních pozic a na únavě to nebylo znát, běžel jsem asi 80% tratě a běželo se mi fakticky báječně. Bylo mi příjemné teplo ačkoliv bylo -20 stupňů. Doběhl jsem s časem 56 minut a zlepšil jsem se o 16 minut. Poprvé v LC se mi podařilo předběhnout mého kamaráda Erika a byl jsem z toho velice šťastný, ovšem nepočítám s tím, že by se mi to příště povedlo. Celkově tuto etapu hodnotím kladně, i přes cestu dolů kde mi málem umrzly prsty na rukou.

Erik. Zlepšení 7 minut
Chtěl jsem snížit bodovou ztrátu na první místo v kategorii a po startu jsem se hnal za jedním závodníkem v domnění, že je to můj soupeř musím se ho držet a dnes ho porazit. Po chvíli jsem zjistil, že to není on, ale už bylo pro mě pozdě. Rychle zvolené tempo na začátku závodu při  ak dlouhé etapě je na mě příliš a já byl později nucen zpomalit. Přestože, jsem dnes skončil až za mým kamarádem Filipem, kterému to přeji, jsem se celkově oproti minulé etapě ze stejného místa zlepšil o 7 minut, což je nádhera.




32.  Martin 00:48:45
55.  Bart   00:51:44
104. Filip  00:56:45
111. Erik   00:57:39













Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krásná - most

Perun Sky Maraton

LYSACUP - FINISH