Krásná - most

Ani jsme se nenadáli a proběhla druhá etapa známého etapového závodu Lysacup. Za náš tým byli na místě Bart, Filip, Renek, Martin W., Ondra.
Mohu jen zprostředkovat jejich pohled na tuto blátivou etapu.


Bart se hezky rozepsal tak nejprve on.
Dnešní ráno pro mne začalo pro některé poměrně brzo, pro mne jako každý den v 5:00 kdy už se budím sám automaticky. První pohled z okna kdy vytrvale pršelo mi na chuti zúčastnit se dnešní etapy vůbec nic nepřidal, ale slib že se tam ukážu jsem musel dodržet. Čas odjezdu jsme měli stanovený na 8:30 u Kauflandu. Nabalili jsme se do auta a vydali vstříc deštivému dobrodružství na Lysou horu, celkem jsme byli zvědavi kolik podobných sportovních pacientů na dnešní etapu dorazí. Dojeli jsme do obce Krásná na místo startu a počasí nám dávalo jasně najevo, kdo tady udává tempo. Já s Filipem jsme se šli lehce projít po trati a bylo nám jasné že dnes nám krapet nateče do bačkůrek. Hodiny ukazovaly 9:50 a na startovním místě začal být pěkný šrumec jako na nějaké tržnici. Nastalo startovní tlesknutí a začalo šílenství ruka tam noha sem jinde zase hůlka, místo v téhle etapě se hledá těžko. Já jsem začal volně a tak jsem to měl i v plánu po prodělané rýmě. První stoupání jsem šel, místo běžel a i tak se dalo dostat na pozici mezi borce se kterýma dobíhám do cíle. V půlce trati mi ale tělo dalo jasně najevo, že mělo týdenní pauzu tak jsem byl donucen zvolnit. Druhá část trasy byla hodně mokrá a bahna bylo taky dost. Jedni závodníci se snažili kaluže obíhat, druzí přeskakovat a ti co už měli dostatečně mokro v botou nějaké obíhaní neřešili a vzali to rovnou přes ně. Přišlo závěrečné stoupání na sjezdovku kde jsem rychlou chůzi předběhl ještě pár borců a těšil se, až uslyším závěrečné pípnutí. Proběhl jsem cílem, převlékl se do suchého a čekal na ostatní kluky. Po mně doběhl Martin Wojnar, René Pegřim, Filip Pegřim a Ondřej Nezval.




Tak to viděl Filip

Dnešní etapa z Krásné byla za velice nepříjemného počasí ale přece nejsme z cukru! Dojeli jsme na start a byla zima, pršelo… Já a Bart jsme se šli na půl hoďky projít a jak jsme se vrátili byli jsme kompletně promočení. Zatím jsem se cítil v pohodě a pomalu docházelo na start. Odstartovalo se lehce po desáté hodině a hned ze startu nás čekal pěkný krpál. Nějak jsem to nehrotil a běžel si svým tempem. Asi po 20-minutách mě opět začalo bolet levé lýtko stejně jak v první etapě. Nevím čím to bylo ale nemohl jsem skoro běžet. Běžel jsem spíše ze závodní atmosféry, protože pocitově to bylo vážně utrpení. Bylo všude hodně bláta. Asi půl kilometru před sjezdovkou se mi podařilo se rozběhnout a celkem jsem běžel v tempu. Vyběhl jsem zhruba polovinu sjezdovky po novém kamenitém chodníčku a pak zvolil rychlou chůzi. Na sjezdovce jsem předběhl sedm lidí a lýtko mě přestalo bolet. Jakmile jsem vyšel sjezdovku tak jsem se rozběhl a s "nadšením" jsem se těšil do cíle. Nakonec jsem doběhl s časem 55 minut a pro mě spokojenost. Sám jsem si myslel, že bude tak hodina 10 minut. Tak na příští etapě!!! Filip :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Perun Sky Maraton

LYSACUP - FINISH